Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

košťálka

20. 9. 2011 13:37
Ježišmarjá!!!

Jsem brňačka, ale čeho je moc, toho je příliš. Rozhodně "hantec" není vůbec "ftipný" . Je blbý, stupidní, nemožný.brrrr. Mám pocit, že jste první vysokoškolák, kterého jsem zažila se takhle vyjadřovat. Ovšem jednoduchý Fanóš Kocórkuj by měl radostRv

0 0
možnosti

pedr64

20. 9. 2011 13:45
Re: Ježišmarjá!!!

celá naše rodina pochází z Brna a i když jsem tam nikdy trvale nežil, přesto jsem tam trávil dost času nejen s příbuznými,ale i s vrstevníky z Brna. Ano, vyjadřovat se pouze v hantecu, to se fakt asi moc nevidí, ale používat sem tam nějaký ten výraz je běžné.

0 0
možnosti

gaisaka

20. 9. 2011 13:23
Pozdrav

z Blekfíldu!!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS