Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

achabisko

4. 1. 2010 12:42
Viděl jste ji ?

Plotna je super, ale Rusálku jste neviděl. Protože nejdřív tam vletěj ty tři, co maj kaxny jak vod klavíru, pak ten s tou glocnou za vodníka, a teprve potom ta hajzlbába co měla nějaký to kilo navíc.  Jinak s váma souhlasím - je to divnej koníček a je to náááádherná konzerva ta opera.  A propos - fakt surpový byly brněnská Čert a Káča a především Kačerova Kouzelná flétna.

Nemáte chuť napsat v hantecu něo o Zlatém drakovi :o)

Pozdravení (a fakt neuštěpačné)

0 0
možnosti

Zanek_z_Oltecu

4. 1. 2010 13:10
Re: Viděl jste ji ?

fakt sem ju gómal, dokonce dvakrát. Jako šropál v sedmdesátéch jařinách a včil někdy vloni. Ale přesné nástup lidí na scénu si nepamatuju. Ani se nezmiňuju vo červený nápadnici princála, kuchtíkovi, myslivcovi a "čurymuryfuk" gapě :o)) Pravdou je, že fakt asi nemajó za ty love dobrý herce, protože můj dojem z krásný opery, kteró jsem zgóml v mládí, jsem totálně ztratil. Přesně tak se to dělat nemá. Rusalka byla špatná i hlasově, nebyla schopná ani přezpívat orchestr.Goldnovýho drakála jsem fakt nezgóml a ani se mi do teho moc nechce. Díky za reakci :o));-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS