Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

viveka77

20. 10. 2009 11:13
On zdaleka nemusí být čtyřprocentní

Prostě jen při tom, jak trávil dny na polštáři, neměl dost kontaktů s jinými psy a neměl šanci rozvinout to své psí sociální cítění. Přetlak hormonů si našel průchod skrze plyšáky, to buďte rádi že netrpí, no a fenky mu jsou teď nadbytečné.

Taky jsem četla historku, že čísi pes podobného plemene poté, co čuchnul k přivedené fence, správně pochopil čichový podnět a mazal vedle ojet plyšáka. :-)

0 0
možnosti
JV

georgino

20. 10. 2009 11:25
Re: On zdaleka nemusí být čtyřprocentní

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
V

viveka77

20. 10. 2009 11:06
Toho psa chci!!

Nepřeju vám, co vyvádějí při háravce moji čtyři testosteroňáci, to je na zešílení. :-)

0 0
možnosti
B

Beluga

20. 10. 2009 10:56
Bravo

Některá slovní spojení mi vháněla slzy do očí, skvěle jsem se pobavil, děkuji :D

"Vykropit hrobku" mě naprosto zkolilo!

0 0
možnosti
JV

georgino

20. 10. 2009 10:55
Náš není 4%

Zdravím Vás, pobavil jsem se, ale pochybuji, že ta Vaše potvora je z 4% menšiny, i když nevím, jestli u psů platí stejné poměry jako u lidí. Ten náš dělá totéž. Když nemá, tak ho to baví, když má, tak nemá čas, nebo mu ty psí "dámy" nejdou pod frňák. Že potom z jeho výletů lezou všelijaké potvory, to mu, frajerovi, problémy nečiní. Ale pravdu máte v tom, že pokud jde o žrádlo, je velmi aktivní, pokud jde o roli šíření svého genofondu, tak to raději řeší po svém a nebo chrní.

0 0
možnosti
JV

georgino

20. 10. 2009 10:58
Re: Náš není 4%

Jo, zapomněl jsem dodat, že psí podobnost s paníčkem, jak někteří "odborníci" tvrdí je nesmysl.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3659x
Zpěvák, bavič a šiřitel brněnského hantecu. Osobní stránky http://www.honzahlavacek.com