Diskuse

Kolůvky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kocourkovský radní

2. 10. 2009 11:23
Honza NEKECÁ

až na ty kopny z kolůvek je všechno pravda...;-D Vzpomínám na exkluzivní tanec s názvem PUMPA, jehož ukázku mistr Lýko málem nerozchodil :-):-):-)

Autentický snímek z té doby, datum už přesný nevím. Honza stojící první vlevo...

http://spoluzaci.im.cz/classroom/658/658558.jpg?A47xab3a4fbf

0 0
možnosti

catani

29. 9. 2009 17:55
Moje show na Marxové

Jenáne,

dovolím si přidat svůj zážitek z kolůvek na Marxove: seděli jsme v jedné lajně my borci a kocoří v lajně naproti. Na povel jsme vyrazili pro koc. Měl jsem fungl nový echt kožený pekle a v půlce štrky jsem lapl na kluzký parketě šmíra a jel jsem po řiti až do řady bab a zdemoloval jsem asi osm židlí. Od té doby jsem se stal velkým oblíbencem pana Buriana. Trapas jak sviňa!

0 0
možnosti

catani

29. 9. 2009 17:41
kolůvky

Už to vidím v živých barvách! bomba;-D

0 0
možnosti

Vorech1962

27. 9. 2009 8:29
Cajzlům vstup zakázán !!!!!!!

Co se hantecu týče, Žanek (Honza Hlaváček) a Franta Kocórek byly vždycky ti propagátoři čistýho hantecu. Žanek alias Bača je člověk kterýho znám 41 rok. Frantu jsem znal osobně od poloviny 70-tých let až do jeho smrti. Oběma je potřeba poděkovat za to, že dnes hantec žije. Je to oficiálně uznanej jazyk ať se to tomu cajzlovi co se sem nasomroval a spochybňuje hantec jako takovej, líbí nebo ne. Co k  tomu dodat? Honzo nenech se odradit a pokračuj a napiš si na svoje stránky "Cajzlům vstup zakázán". Jsme svobodná země a jestli se někomu nelíbí, že Brno má svůj vlastní jazyk tak ať na naše stránky neleze. Závěrem ještě dodatek: Nekéruj do nás kémo, nebo Ti vysadím mixnu!!

0 0
možnosti

wandering star

27. 9. 2009 7:44
Špica!

0 0
možnosti

27. 9. 2009 7:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS