Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak sem moh hrát prvoligové fusec za Flintůvku

Už ste někdy gómali prvoligovýho fotbalisty s vanó? Já taky ne. A přece, když k nám do bódy kolem járu devatenáct kil a sedum a půl pětky vtrukli trenáli z legendární Flintůvky na nábor, vybrali si i mě, abych ve špílu předved, co gómu.

Stadak za Augecemweb

Tehdá sem hrnul devět pětek kilců a ňáký drobný. Na čtrnáct jařin akorát.


V hodině nenáviděnýho těláku ti týpci postavili dva manšafty a pískli špíl. Já přitem fusec a fšecky sportovní války vůbec nekóřím. Vodjakživa gómu, že sportsmeni bóchajó naprosto zbytečnó fachu, akorát jenom vo něco líp než normální lidi. A taky tehdá sem dokonca   negómal mapu ani s kem hraju proti kemu. Dostal sem se k cundě a hlásím si pod fíku, že s ňó v klídku doklapu ke kysně a betelně vsítím. Ale najednó mi kamoš ten míč sprostě šlohnul. To mě fakt vytočilo. Tak sem ho potrestal kopnutím polobotkó do gébišu. Asi sem se mu trefil přímo do véfuku, páč kolík sebó mázl na hródu jak v amerikánskym filmu. Dyby nebyl předtím husté, tak se mu to nestalo. Trenál z Flintůvky pískal jak zkažené. Negómu, proč dělal takový vlny. Asi proto, že si vůbec nevšimnul, že mi ten borec cundu votočil a ještě se tvářil jako by to tak mělo bét a že je všecko v ókeju. Ale já hlásim, zlo se musí trestat, aby tu byla taky ňáká spravedlnost.


Potem sem při tom špílu progóml, že na jednu stranu mi kladó borci menší odpor, než na tu druhó. A najednó sem byl skoro před kysnó, kde se na mě lochčil kema. Využil sem momentu překvápka a vší siló se rozmáchl a bodlem trefil ten kulaté nesmysl. Gólmen vyvalil augle jak krava před kopcem, páč toto vod borca z vlastní sajtny nečekal. Ale místo betelnýho gólu se ozvala jen strašná prda a já sem gómal, že to co kdysi bévalo cunda, mi visí prokopnutý na mým lakovaným šneku. Trenál si dlachnil kolkama dózu, borci se váleli vod lochecu po hřišťu a mě postavili do kysny.


Tam byla nuda jak sviňa. Tak jsem hodil záda na travisko, čučel na nebál a myslel na kocóry. Najednó mě vyrušil nějaké lomoz a řev a zase ten pobóchané trenál řval jak protržené. Pré mě dali gól. Sem si ani ňák nevšimnul. Měl mě kurňa někdo dát cunt, že pude do tuhýho.


Tak sem si teda zase stópnul a fakt po chvíli zase útok. Borci na mě řvali abych vyběhl. Se jim to štengruje, když nemajó vanu. Bych je chtěl vidět, jak by s takovým bauchecem lítali. Tak sem v klídku vykročil a pak už nic negómu. Probrali až mě za chvílu. Kópil sem to rovnó na ksicht. Malinovka mi hrnula z přeražený fíky jak na jatkách. Ještě na domášově sem si pak pucoval s dózny vobtisklé vzorek z kopačáku.


Tehdá mě do manšaftu nevybrali. Ale to možná udělali felu. Když už sem nemoh hrát, mohl bych jim třeba bóchat ňákýho poradca a Flintůvka by tak vařila goldnovó šprušlu v první lize dovčil.


 


slovíčka dlja innostráncov:



Flintůvka - Zbrojovka
fusec - fotbal
bóda - škola
sportovní války vůbec nekóřím - sportu vůbec nerozumím
cunda - míč






kysna - branka
špíl - hra
gébiš - prdel
hlásím si pod fíku - říkám si pod nos
dlachnil si kolkama dózu - držel se za hlavu
lochec - smích






lakované šnek - lakýrka, lakovaná bota
cunt - zpráva
bauchec - břicho
domášov - domov
dózna - hlava
goldnová šprušla - první místo


Autor: Honza Hlaváček | středa 9.12.2009 11:00 | karma článku: 10,15 | přečteno: 1231x
  • Další články autora

Honza Hlaváček

Štyngec

Už jako malé datel sem zgómnul, že když někdo veřejně pustí barvu, je to zavržení hodné počin. Můj životní souputnik Jara, přezdívaný v dospělosti nelichotivě rygól nebo štyngec, je teho živoucím důkazem.

29.1.2017 v 15:30 | Karma: 17,04 | Přečteno: 778x | Diskuse| Brno

Honza Hlaváček

Švejk v hantecu

Tak co, milí kalósci, už ste měli dneska pribiňáčka? Fčil vám hóknu do placu válku, jak by to vypadalo, kdyby Hašek lajfčil ve štatlu a napsal tam tu svoju legendární bichlu.

21.9.2016 v 9:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 1067x | Diskuse| Brno

Honza Hlaváček

Volební válka pojede!

Už vod oltecovéch járů je jasné vál, že většina volebních válek skončí ve finálce levanduló.

3.10.2014 v 11:30 | Karma: 9,06 | Přečteno: 624x | Diskuse| Kultura

Honza Hlaváček

Jak sem jezdil na gympl do Vanglu

Vanglácké gympl Žanka Blahoslavovýho má svoju tradicu. V sedumdesátách jařinách slóžil v neposlední řadě taky jako vodkládačka kantorskéch s nějakým škralópem a útočiště jungšálů, kerý v Brnisku z nějakéch důvodů do škol nevzali.

7.12.2012 v 18:36 | Karma: 12,99 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Ostatní

Honza Hlaváček

Jak sem přežil základku

Po uvodních incidentech s účou v první třídě mě byla jasná válka, že vod učitelskéch můžu čekat jenom samé voltr.

15.11.2012 v 11:45 | Karma: 13,98 | Přečteno: 1576x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3659x
Zpěvák, bavič a šiřitel brněnského hantecu. Osobní stránky http://www.honzahlavacek.com